Problem Nedir?
Türkiye de insanlar makarnayı pilav gibi şişmanlatan, sadece çocukların, genç bekarların ve öğrencilerin yiyebileceği, pekte değerli olmayan, kolay ve değersiz bir gıda olarak görüyorlar
Fırsat Nedir?
Selva, algılananın aksine değersiz olmayan, bununla birlikte bir çok besinsel değeri(lif, karbonhidrat ve proteini) bir arada bulundurabilen bir makarna üretti
Bu Fırsatla İlgili Hedef Kitle Kimdir?
Çocuğunun “GÜZEL” ve çok yemek yemesini isteyen / Aslında sıklıkla kendisinin de yemediği faydalı ve yararlı besinler yiyerek büyümesini, ancak böylece sağlıklı bir birey olabileceğini düşünen ve çatalla çocuğunun arkasında dolaşan
- “ bunu yemez isen şu tatlıyı, bu filanı yiyemezsin” diyen annelerle+babalarla
Bu hedef kitle ürün ve markayla ilgili ne düşünüyor, ne hissediyor, ne yapıyor?
öğününü geçiştirdiğini ve çocuğunun oyun peşinde olduğunu ve makarnayı eğlenceli bulduğu için yediğini düşünüyor, çocuğu et ya da sebze ya da protein(vitamin) gibi faydalı olduğunu düşündüğü bir gıda almadığını düşündüğü için pişmanlık duyuyor ,endişe ediyor
Teknosa’yı danışacak kişi olarak görüyorlar ama markaya karşı bir duygusal bağları yok. Mağazaya keşif için geliyor ama alışveriş yapmıyorlar..
Amaç:
Oluşan güven altyapısının üzerine duygusal bir üstyapı inşa ederek kaşiflerin mağazadan alışveriş yaparak çıkmasını sağlamak.
Önerme:
Teknosa, iteknolojinin tüm nimetlerinin tadını çıkarmanızda en önemli rolü oynamaktan keyif ve gurur duyar.
Kanıtlar:
En yeni ürünler, en bol çeşit, ürünleri deneme imkanı.
Selva Akıllı lezzetler serisinin , besleyiciliği konusunda güven duymalarını; çocuğunun değersiz ve faydası olmayan bir şey yediğini düşünmeyip tam tersine “oh be hem lifli besleniyor hem protein ve vitamin alıyor hem de keyifli istediği bir yiyecek yiyor, bir taşla birkaç kuşu rahatlıkla vurduklarını düşünüp markayı içten benimsemelerini; içlerinin rahat etmesini , kendilerini güvende ve gururlu hissetmelerini istiyoruz…
Hangi önerme cümlesi hedef kitlede istediğimiz tepkiyi yaratır?
•
Seva akıllı lezzetler ile içiniz rahat olsun, çocuğunuzu çok değerli bir gıda ile besliyorsunuz. Sizin ve onun sağlığı artık güvende
•
Bir taşta üç kuş vurmak diye buna denir
Selva Akıllı lezzetler serisinin , yeni bir bilgi ve yeni bir haber olarak bahsedilen kitlenin dünyasına girmesini ve böylece rakiplerimizin hiç girmediği bir alana girip, bu özelliğimiz ile fark yaratmak ve marka farkındalığımızı yükseltmek
Hangi motivasyonlar hedef kitlede istediğimiz tepkiyi yaratır?
Hayat çok hızlı yetişemiyorum/ gıdalar çok tehlikeli ve doğal değil, çocuklarım ve kendim için iyi bir şeyler yapıp korumam ve güçlü kalmam lazım
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder